Followers

Thursday, June 4, 2009

setelah sekian lama..tag dr eus

dah lama sebenornya dpt tag ni tp takde ms nk amik ari ni try jwb tag yg tlh diberi oleh kengkawan blog...

TAG WALLPAPER DRPD EUS

1) Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jangan tipu2 ek


2) Bagitau nape anda suke wallpaper anda itu..

wallpaper ni sentiasa berubah2 tp yg pasti mesti gmbr naufal je la heheh sebabnya bila tensen2 kerja tgk gmbr nopal sejuk je ati ....

3) tag 10 people...

tag ni dh lame sgt sume org dh buat so aku tak tag sesape la...tp klu ade yg sudi di alu2kan buat...

1 comment:

| eus | said...

lawo nyer naufal senyum!!! eeiii.. geram tgok mata dier!