Followers

Monday, May 25, 2009

langsir baru ibu...

hari sabtu yg lalu ibu telah menyuruh abah memasang curtain rod yg telah di belikat ikea ari tu. Langsir ni plak ibu beli kat Nilai 3 dgn auntie Farah n Auntie Ain ms bulan lepas kot. Pilih punya pilih warna langsir ni sebenarnya sama je dgn langsir yg lama huhhuu ibu mmg tak pandai pilih ler konon2 nk matching dgn perabot ler...Ucapan ribuan tima kasih kepada auntie ain yg tlh meminjam kan drill dan tangga..heheh



ini la gmbr langsir yg baru heheh tima kasih


ibu juga nk selit cite psl handphone ibu telah rosak terkena air pp ari jumaat ms blk dr umah auntie ain utk pnjm tangga tu..ibu pun tak tau camne ble cuai sgt otak kurang oksigen kot...sedih le jg psl phone tu abh bg ms besday ibu, br pki 3 bln. huhuhu terpaksa la ibu beli enpon baru. Mlm tu juga ibu n abah pergi ke Giant Kelana Jaya utk menapau enpon. ibu telah memilih Nokia E71 dan ibu jg telah menapau modem at & t serta prepaid celcom broadband. pasni ble le surf internet kt umah, klu tak kena curik2 surf kt opis heheheh..tp kat umah mane ade masa, asyik nk mengadap naufal je...


gambar modem baru

10 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

leh tanye modem tu berapa harganya. sy pon guna celcom broadband jek kat umah, tp guna nset samsung sy as modem jek. ingat nk smbar gak modem satu bg laju..=p

Putra Mama said...

a'ah la liza, ko kan dah ader hp E71 tu.. nape x gune jer hp tu as modem.. bazir jer beli modem tu..

azzul said...

putra mama :aku kn ratu membazir hehehe x la senang sikit klu ade separate modem

lily azliyana : sy beli modem ni rm260 catu le murah ke mhl sbb main beli je...

ibu_arifa said...

kaki pau ni..dah dapat hp dia nak pau modem lagi..tgk la nnt ..selalu ker kak liza ni online nnt..ekekek :)

zh-ena said...

betul tu..kat umah mmg takder masa nak suft internet..kdg2 blh suft internet bila umairah dh tido..

AkMa said...

cantik nye langsir baru..

azzul said...

ada gak yg puji langsir eden heheheh tima kasih akma

~mamazahra~ said...

sonotnye die, rosak jek enpon terus sambar yg baru...hikhik
bpe ek E71 tuh? bekenan lak =)
kite yg baru kehilangan enpon neh, terpaksa pakai enpon zaman tuk kaduk...
tunggu next month ah, manatau papa zahra bg hadiah ulangtahun..hikhik...

kakyong said...

salam..

langsir jahit sendiri ker...?!

azzul said...

mamazahra, sy beli enpon tu yg ap je RM1250..ok gak function dia cuma kamera x terang.

kakyong..langsir tu sy beli kt nilai yg siap jahit kat situ gak heheheh