Followers

Monday, May 11, 2009

ibu rindu lagi....

Ibu sekali lagi terpaksa berpisah dgn naufal, wlupun kali ni tak lama cuma 4 hari tp ibu tetap sedih. ibu terpaksa mengikuti bengkel di cherating, pahang mulai 11/5 smp 14/5. ibu mmg tak smp hati tinggalkan naufal tap demi kerja terpaksa ler juga...ibu terpaksa ler tinggalkn dua org jejaka idaman ibu kt kl..huhuhu harap2 naufal jgn ler buat perangai ye dgn abah mcm selalu tu..nnt serik plak abah nk jaga naufal bila ibu gi mana2 lagi...

kesian kat hubby kena jaga naufal..tp dia yg volunteer nk jaga so ibu xler rasa bersalah sgt. td lps bervideo call dgn abah n naufal dpt ler melepaskan rindu.huhuhu rs mcm lmbt je ari khamis ni....

9 comments:

~Ifa~ said...

ala siannya.xpa 4 hari aja.kalu 4 bulan mau guling2 rindukan.hehehe

zh-ena said...

ala sekejap jea nie..hari nie dah ari selasa..tggl 2 hari jea lagi..

lily azliyana @ mama zara said...

hehee..siannye.mesti rindu gile kat naufal kan..takpe..jap je lagi nak balik dah..=)

azzul said...

tu la 4 hr mcm 4 mgu je...ni pun dh mmg tgh guling2 ni..

Yulia said...

hehehhehe...pejam celik..pejam celik..naufal da de kat depan mate..hihihi

i_sofia said...

waaaa.. sama la kita.. saya di PG. friday ni lepas keje nak terus balik puchong.. rasa kosong je kan?? tp takpe.. 4 ari je.. tp tetap.. waaaaaaaa...

| kunyit a.k.a. eus | said...

tgah sdey2 rindu kn naufal tu, ape kata jwb tag ni.. TAG kelima.. sila la jwb..

Ameer Yusuf said...

nnt 2 bulan setengah punya kursus..kita konvoi balik sama2....hehehe

miela77 said...

salam...iela pun baru blk dr putrajaya...tinggal anak2 3hari...tengah exam lak tu, cian depa...lagi cian kat cik abgku nak kene handle depa tuh...nasib baik Baby Qis bawa skali...tak leh pisah susu...nanti susu ku cepat kering...so first time la cik abgku berpisah ngan Baby Qis...dia lak yg rindu...hahaha