Followers

Thursday, April 29, 2010

Happy 2nd birthday naufal...


Happy birthday to u..
happy birthday to u...
happy birthday to naufal..
happy birthday to u...

Hari ni masuklah 2 thn umur naufal..kejap je dah besar ank ibu ni..cuma ibu nk minta maaf kat naufal sbb tak prepare awal utk naufal. Smlm br ibu gi cari kek utk nopal. Hadiah pun belum beli lagi hehhe. tp ibu sempat bungkuskan party pack utk kawan2 nopal kat umah baby sitter pg td. Naufal agak tak suka kek yg ibu pilih tu sbb bila ibu kuarkan kek tu utk nk amik gmbr, naufal ble plak terus lari gi kt abah n buat muka nk nangis..sabor je..mgkn sbb lilin tu kot..tp bila ibu potong kek tu laju plak nopal makan.

ni la kek yg ibu belikan

muka naufal yg sedih sbb tak dpt kek idaman.

Anyway ibu doakan naufal menjadi seorang anak yg soleh, pintar dan baik hati..insya-allah klu takde hal hari sabtu nnt kita outing ye..



7 comments:

i_sofia said...

Happy Birthday to you..
Happy Birthday to you..
Happy Birthday dear Naufal..
Happy Birthday to you..

Semoga Naufal menjadi anak yang soleh, menurut perintah ALLAH, ibu dan ayah.. dah cemerlang dunia akhirat.. AMIN..

[-suziey-] said...

happy besday naufal..smga naufal menjadi ank yg soleh..dan membesar dgn sihat:)

lily azliyana @ mama zara said...

Happy Bday Naufal!!semoga sntiasa sihat n ceria selalu yek..

nway, apsal naufal takut ngan kek tuh..cantik jek aunty tgk lilin no 2 tuh..=D

Izan Ishak said...

hepi bday naufal!
kejap je dah 2 tahun...aunty izan doakan naufal jd anak yg soleh n cemerlang dunia n akhirat ye!

maya amir said...

happy bday naufal.. ibu yg nk mkn kek tu kan? hehhe..

azzul said...

tq mama-mama sekalian..taktau le nape naufal takut tgk kek tu tp bila mkn dia yg lebey..hehehe

ibu_Arifa said...

happy birthday naufal.. semoga membesar dgn sihat dan selamat yer. kiss2 from aunty.. muahss..muahss..