Followers

Monday, April 12, 2010

aksi terlampau naufal

Sejak akhir2 ni naufal semakin suka meragam..mungkin sebab makin nak membesar kot. Dlm usia yg dh hampir nk masuk 2 thn ni naufal masih takle cakap lagi. Dia pandai cakap nak dgn nanak (takanak le tu) & abah, yg lain sume tak berbunyi seperti yg sepatutnya..mungkin naufal mmg berat mulut kot..sabor je. cuma dlm bln apr' ni naufal demam smpai 2 kali, jadi berat badan dia merosot makin kurus la anak ibu nih..dh tinggal tulang je. Mana taknya bila demam langsung taknak makan, susu pun minum sikit je..

Tajuk entri ni aksi terlampau naufal sebab ibu perasan naufal skang ni mmg , suka bergaya depan kamera. Pantang ibu halakan kamera kat dia automatik je dia pose..perasan tul la anak ibu nih..baru2 ni masa naufal tak pakai baju (pki diapers je ok) elok je bergaya bila ibu hala kamera phone kat dia padahal ibu bkn nk amik gmbr dia pun hehe tapi sebab dh bg pose tu ibu amik gak ler gmbor naufal yg tak berbaju tu..sunguh ketara kekurusan nya..cepat la nak ibu ni besar ye..



ala-ala model gitu..sungguh perasan..


aahhh pening kepala ku...

3 comments:

'irfan hafiy said...

pandai sungguh pose depan kamera :p

cik yuyun said...

eeiiii...malunye i tgk..heee :p

azzul said...

irfan hafiy: skang ni bab pose mmg getis sikit..

cik yuyun: ooops! cik yuyun under age kan..takle tgk nih