Followers

Wednesday, October 28, 2009

naufal @ Giant Kelana Jaya

Semalam ibu ajak abah gi giant kelana jaya lps maghrib.saje je ade benda nk beli..slps mkn kt food court kita masuk le kt dlm giant. Mula2 mmg naufal behave dok je diam dlm troli..tp lepas 1/2 jam berlalu naufal dh mula panas bontot dan tak dpt berdiam diri lagi lau membunyikan siren dia sbb nk jln2 sdr..memandangkan ibu sgt sibuk memilih brg ibu telah suruh abah tengokkan naufal..lantak la ko nk buat ape nopal...

dlm ibu sibuk dok pilih brg tau2 dua beranak tu dh lesap ntah p kemana..takpe ibu teruskan juga pilih brg hehhe.bila dh siap sume n blk ibu pun call abah nk tanya kt mane diorg menghilang.abah ckp diorg kt section mainan kanak2..smp je ibu kt situ nopal bkn main suka lg dok main buaian..amboi2 sakan ko ye naufal..pastu abah tunujkkan gmbr yg dia dpt snap masa naufal begitu syok mencuba sume mainan yg ada kt..sabor je lah anak aku nih ha...apa pun tgk le gmbr yg ibu sispkan ni..enjoys!








7 comments:

i_sofia said...

haha. nak jugak naufal dok 1/2 jam. kalau zarif, terus x mo masuk. paling dia suka, tolak troli tuh.. :D. so, dah abih kursus la nih?? :D

Ayu said...

naufal, jgn amek basikal pink!! tu utk gegerl jek..pilih basikal mahal2 sket tau..hahaha :P

eis said...

naufal dah besar.. :)

Putra Mama said...

akhirnyer n3 yg ditunggu2.. lamer tul x update..

sebbek naufal x ngamuk nak menan2 yg die cuber tu.. kalo x tpaksa ibu kuar duit beli buaian tu.. leh fawzan main sesame nnt.. hahaha

zh-ena said...

bila dh cerdik..dh pandai nak minta toys la plak

azzul said...

i_sofia: sy dah abis kursus ms nk raya ari tuh..

ayu: oo..ko hasut nopal suh beli menan mahal ye..

putramama: ala takde story nk update ler..maleh pun same heheh takpe nnt klu aku jd beli buaian tu beli le main dgn pozan tp aku rs berebut le kot hehehe

Putra Mama said...

xper.. pojan kan slalu mengalah ngan naufal.. sian anak aku.. ;)