Followers

Friday, October 2, 2009

video naufal berjalan....

video

teruja tul tgk naufal belajar berjalan..semoga ank ibu cepat berlari ye hehhehe
tarikh rasmi naufal mula berjalan: 14/09/09

9 comments:

Haslinda said...

tergelak2 sorg2 ni tgk video naufal jalan.sangat comeii..jatuh2 bangun diri balik..jatuh balik..truskan berusaha naufal!

azzul said...

tu la pasal aslinda punya excited ms tu dia tetiba berjln.agaknya dia pun terkejut hehheh

ibu_arifa said...

bukan main seronok dia dapat berjalan yer...gigih tuh..hati2 yer naufal...moga dalila pun cepatlah dapat berjalan juga.

lily azliyana @ mama zara said...

hee..suka sgt tgk budak2 br pndai jalan. diorng punye baby steps tu mmg cute sgt..n naufal mmg nmpak sooo eksited dlm video nih..go naufal! psni dah leh main kejar2 ngan ibu n ayah ye..=)

azzul said...

lily: ms tu je la excited..skang ni jln sikit je pastu soh dukung plak..penat tul la..

ibuarifa:..moga dalila cepat jln jg yer..

Fadzli Amir said...

Teringat masa memula anak saya, Naufal mula2 berjalan....

Ayu said...

naufal..bersemangatlah! :p

azzul said...

besa la ayu..mcm mak dia gak hehe

Anakkhas said...

assalammualaikom...

seronok kan tengok anak berjalan tapi bila dah pandai jalan nanti ha.ha baru tau...

nanti tunggu dia petah bercakap pulak... peringkat perkembangan kanak2 cukup mengujakan ibu bapa tambahlagi anak sulung.

*seronok tengok permulaan video dia jalan cam menari. akhirnya letih hingga tak boleh nak berdiri...