Followers

Saturday, July 11, 2009

naufal & abah dtg melawat ibu

hari ni ibu sgt gembira sbb naufal n abah dtg melawat ibu di akmal melaka.ni sume gara2 ibu tak dibenarkan blk umah mgu ni sbb ada bbrp aktiviti weekend ni..naufal n abah bertolak mlm jumaat n tido di asrama utk pelawat yg boleh disewa. gembira dpt jumpa naufal n abah dpt lah melepaskan rindu..

pagi ni ibu ada kelas berenang smp tghr. best gak dpt belaja berenang coz ibu mmg taktau brenang lgsg..lps je kelas renang ibu pun ajak abah n naufal makan tghr kat mydin ayer keroh..selesai mkn n shoping brg naufal sikit, abah ajak ibu gi zoo melaka..menarik gak ..

naufal agak teruja dgn lawatan ke zoo ni cuma dia bknnya tgk binatang sgt pun dia terlebih syok tgk byk2 bdk berlari2 kt dlm zoo tu..apa2 la naufal asalkan naufal gembira ye..bayaran masuk zoo melaka RM7 utk dewasa n klu nak naik mini bas kt dlm zoo tu kena byr RM2. ibu plh naik kenderaan tu sbb tak la lenguh nk jln heheh tp separuh je pastu kita berjalan smp ke hujung..

tapi setelh bergembira dgn naufal n abah, ibu terpaksa menangis lg nk berpisah dgn naufal semula..kul 7 naufal n abah bertolak blk ke kl..abah keje esok jd terpaksa la blk..sedihnye ibu...
kat sini ibu uploadkan gmbr kat dlm zoo melaka...





11 comments:

ummuabdullahsyaakir said...

Alahai syahdunya...bila ibu yg rindu bertemu ank dan suami yg disygi...rsa nak melpskn pergi tu berat yg teramat...sabar yeaibu..moga Allah ubati rindumu..

azzul said...

ye la ummu sgt syahdu padahal br semgu berjauhan..ummu lg lama kn..semoga allah beri kita kekuatan...

lily azliyana @ mama zara said...

Salam azzul..

Siannye berpisah ngan nopal 2 bulan ek. lame tuh. klu sy tak taula mcm mane nak hadap tuh..mesti rindu sgt2 kan. nasib baik nopal n abah dpt dtg melawat..terubat sikit hati ye tak..=)

nway, be strong k..

Ameer Yusuf said...

teruskan usaha..esok kawad kuar suara kuat2..lepaskan segala apa yg terpendam....hahahha....berlatih jangan tak berlatih,....

~mamazahra~ said...

cian nye...
mmg perit kalo terpaksa jauh dr hubby n baby kan??
kite salu jek merasa, sbb kna gi otstesen...
walopon cuma seminggu, tp boleh bisa buat guwe nanes tetiap mlm..egege :D
sonot gak la awak, sbb hubby sanggup dtg jauh tgk wak...

azzul said...

mamazahra: heheh terpaksa la hubby dtg klu tak mau banjir bandar melaka ni dgn airmata...

ibu_arifa said...

terharu + syahdu + suka pun ada jugak bila baca naufal dan asben kak liza dgt melawat kak liza kat sana. kurang la sikit rasa rindu nak peluk cium diorg kan?.. tak pelah..nnt suruh diorg turun lagi ke melaka..

Putra Mama said...

apsal gelapnyer ko liza?? muke pun cam x bermaya.. sabar yer spnjang berada di AKMAL...

azzul said...

abis kan aku dh kawad beberapa ari pastu kena denda lg berdiri kt tgh panas pastu kena swimming tghr buta mana la muka tak itam cenggitu dh pki sunblock dgn SK2 pun tak jalan nih..

i_sofia said...

sukernyer naufal pegi zoo.. nape lama sgt kat sana tuh? sedih pulak rasa.. nnti soh la naufal & abahnya datang lagi..
jangan sedih2 yer..

azzul said...

i_sofia..sy tgh berkursus di melaka slm 2 bln tu yg sgt stress berjauhan dgn famili