Followers

Tuesday, February 23, 2010

geram tul dgn budak kecik nih...

petang semalam lepas sampai je ke rumah naufal asyik dok tarik2 tangan ibu.."nak..nak..nak".. ibu pun layanler tgk dia nak tarik tangan ibu sampai mana..alih2 dia tarik ibu sampai kabinet kat dapur suruh buka sebab kabinet tu mmg berkunci..ibu konon2 nak bertegas n say no cannot..heheh pastu naufal yg dah tau kelemahan ibu pun menjerit2 nangis..pening punya pasal ibu pun terpaksa le buka..terus senyap...bila ibu tanya nak apa dia terkebil2 tak bergerak..takut ler konon..memandangkan ibu belum solat, ibu dah malas nk tunggu naufal kt depan kabinet tu..so ibu pun gi la masuk bilik..

kuar drp bilik, nampaknya naufal sgt enjoy dgn aktiviti memunggah khazanah dlm kabinet tu..lepas satu, satu dia bawa ke ruang tamu..siap main masak2 lg..amboi mentang2 ibu bagi can. selama ni ibu tak pernah bg dia main kt kabinet tu pun..bukan main seronok lagi..yg penatnya ibu ler nak mengemas...itu yang buat ibu geram sangat dgn budak kecik nih...


bestnya dpt punggah kabinet...



siap main masak2 lagi tu..pastu gi suap kt ibu plak...

9 comments:

Izan Ishak said...

alahai naufal nih...nak punggah barang2 ibu rupanya ye...
mana taknya...macam2 ada dlm kabinet tu. sian ibu dah penin pale.

**kalau izan dah siap jerit tarzan dulu...jangaaaannn usiiiikk!
hehehe...

i_sofia said...

hihihi.. sama la ngan Naufal saya tuh.. kuat memunggah jugak! paling dia suka tolong ibu lipat baju..

zh-ena said...

bebudak mmg suka memunggah pingga mangkuk kan

'irfan hafiy said...

ahahaah... kiut nye nopal... xpe nopal, biar jer ibu pening, bile lg nak buli ibu kan ... wakakakka... nanti kalu ade adeq nanti nak manje2 ngan ibu pon dh susah ;)....

hajarus said...

naufal tolong ibunyer ngemas tu.. rajin anak teruna ni kan.. hehehe..

Putra Mama said...

slalu aku dtg umah ko, kemas jer dlm kabinet tu.. sekali ko dah bg alamat jd cam pojan la.. kabinet ko xkan kemas spt dulu lagi.. hahaha

p/s : kulihat rumah ko dah color hijo.. ok jer color tu.. x striking punn.. ni yg buat aku smkn membuak2 nak blk umah ni.. ingt nak blk minggu dpn tp mak mertua aku x kasi blk lg daaa... sabar jer lah..

azzul said...

pade kenkawan sume..daku dh punggah kabinet tu n transfer sume brg ke kabinet atas hhahahaha puas hati ibu...naufal dh takle punggah..kpd naufal jgn terkejut pasal kabinet tu dh tak berkunci heheh

azzul said...

putramama: dlm gmbor mmg hijo tu x striking..cuba ko singgah umah aku ye..jgn pedih mata laks

cik yuyun said...

kikiki..tak berdosa gila muka dia. hahah